mấy bạn cho tớ hỏi thi nói tiếng anh mình nói về chủ đề ngôi trường mơ ước của em có được ko

2 câu trả lời

My favorite school is a beautiful school. It is a big and large school. The school has many trees and there has enough stadiums and sporting yards for students to play. The thing I expect the most, that is a great learning school with many modern equipments. One more thing, the students of the school are friendly and helpful and the teachers are good too. That's all of the school in my dream.
Dịch:
Trường học yêu thích của tôi là một ngôi trường đẹp. Đó là một trường học lớn và rộng. Trường có nhiều cây xanh và ở đó có sân vận động, bãi thể thao đủ cho học sinh chơi. Những điều tôi mong đợi nhiều nhất, đó là một trường học tập tuyệt vời với nhiều trang thiết bị hiện đại. Một điều nữa, các sinh viên của trường rất thân thiện và hữu ích và các giáo viên là quá tốt. Đó là tất cả về trường học trong giấc mơ của tôi.

@Rosa

 My dream school is a school beautiful and large. It have a swimming-pool, a play a grand and sports grounds.The school have many computer so students look for in formation.The teacher and the students very friendly and kind.After school students can participation clibs school.That is my school cleam.

đánh giá giúp mk nha (^-^)

Câu hỏi trong lớp Xem thêm