Giới thiệu bảng thân bằng tiếng anh

2 câu trả lời

Hello, my name is Ly, I am 11 years old this year. currently in 5th grade. I live in Hanoi, my hobby is listening to music. My favorite subject is physical education. My favorite future career is to be a singer. I wish the whole world would get rid of the covid

Chúc chủ tus học tốt

Mình gửi

Hello everyone.My name is Tai . I was born in Xuan Huy . I live here from a child with my parents .  At present , I ' am ten years old and I 'm studying in class 6a at Xuan Huy school. My family has 4 people , my parents , my brother and me . We are willing to help together and my family is happy.To my classmate , I'm active and humorous . That's why they love me so much . I have a lot of friends  in my school . Besides that I'm goot at Math and English . I usually obtain many high scores in this subjects . I proud of their . In my free time , I often  spend at least 1 hour trying to learn new things that will help   me later in life , like computer or music skills . I hope to become successful to live up to my parents ' expectation. 

Dịch: Xin chào tất cả mọi người, tôi tên là Tai. Tôi sinh ra ở Xuân Huy. Tôi sống ở đây từ một đứa trẻ với cha mẹ tôi. Hiện tại em 10 tuổi, đang học lớp 6a trường Xuân Huy. Gia đình tôi có 4 người, bố mẹ tôi, anh trai tôi và tôi. Chúng tôi sẵn sàng giúp đỡ cùng nhau và gia đình tôi rất vui. Đối với bạn cùng lớp, tôi là người năng động và hài hước. Đó là lý do tại sao họ yêu tôi rất nhiều. Tôi có rất nhiều bạn trong trường của tôi. Ngoài ra tôi còn yêu thích môn Toán và tiếng Anh. Tôi thường đạt nhiều điểm cao trong các môn học này. Tôi tự hào về họ. Khi rảnh rỗi, tôi thường dành ít nhất 1 giờ để tìm hiểu những điều mới sẽ giúp ích cho tôi sau này trong cuộc sống, chẳng hạn như kỹ năng máy tính hoặc âm nhạc. Tôi hy vọng sẽ trở nên thành công để không phụ lòng mong đợi của bố mẹ.

Câu hỏi trong lớp Xem thêm