Viết bài văn về my friends

2 câu trả lời

TA:

Hello everyone! My name is Ha. I'm 16 years old. I have a friend is same as my age. She is Lan. We have many things is similars. We are in the same school. We both like English. We like baseball. But, we have different, too. Lan has a short hair, but I have a long hair. We are best friend whem we are 5 years old. It is a good couple friend.

TV:

Xin chào tất cả mọi người! Tôi tên là Hà. Tôi 16 tuổi. Tôi có một người bạn bằng tuổi tôi. Cô ấy là Lan. Chúng ta có nhiều thứ là tương tự. Chúng tôi học chung một trường. Cả hai chúng tôi đều thích tiếng Anh. Chúng tôi thích bóng chày. Nhưng, chúng tôi cũng có những khác biệt. Lan có tóc ngắn, nhưng tôi lại có tóc dài. Chúng tôi là bạn thân khi chúng tôi 5 tuổi. Đó là một đôi bạn tốt.

Chú ý: Cái tên thì bn tự sửa nha!

@hahoang207

Good luck!

Chỗ ....... Bn điền tên người bn muốn kể , tên trường nhé :)))?

My friend name is ...tên.......... She is eleven years old . She is a student . She lives in a Ho Chi Minh city . She study in ..tên trường............. She in class 6 . Her class room is on second  floor .

She has a beautiful face . Her hair is long and black . She is very kind . She studies very good . She always goes to school by motorbike . She likes listenning to music , playing games , playing sports . I love my friend .

Tự mik lm

No copy

Cho xin 5* và câu trả lời hay nhất về cho nhóm nhé 

Câu hỏi trong lớp Xem thêm