Viết 3 - 5 câu về việc mình thích , việc mình ghét? Tại sao ?

2 câu trả lời

I love playing badminton because it's simple. It's popular with many people who know this sport. Actually playing the body feeling is very comfortable. comfortable. I don't like running because it simply takes a lot of work, that's all

@Star

In this life there are many suitable jobs but also a lot of Vietnamese hate. My favorite thing is to draw. Since that is my skill, everyone creates beautiful lines by themselves. I love drawing. 
Dịch 

trong cuộc sống này có rất nhiều việc thích hợp nhưng cũng có rất nhiều việt ghét. Việc mà tôi thích nhất là vẽ. Vì đó là môn năng của tôi, môn tất cả mọi người tự tạo ra những nét vẽ đẹp. Tôi rất thích vẽ.


Like I said there must be a love thing. What I hate the most is the things I don't want to do even if it's wrong. A difficult thing to catch but also wrong is not worth at all and I am very angry.

Dịch 

Như tôi đã nói có những việc yêu thích thì phải có việc ghét . Điều tôi ghét nhất là những điều tôi không muốn cũng phải bắt làm dù điều đó sai . 1 việc khó mà bắt mà cũng sai thật không đáng chút nào và tôi rất tức . 

Chúc bạn học tốt!!!

 Cho mình câu trả lời hay nhất nhé!!!

 Cảm ơn bạn nhiều lắm!!!

Nocopy 

Câu hỏi trong lớp Xem thêm