tả về ngôi trường của em có bài dịch Tiếng Việt nha cần gấp

2 câu trả lời

I am now very happy in my new school and really enjoy life in a boarding one. My school has ideal surroundings. There are students from all over VietNam and I have made a few friends. We have a set of routine to follow. We also have regular study and games hours in our school. One interesting thing is that we are taken to the town once a week. Our hostel warden is very strict but friendly. He cares for all of us and that relieves our homesick feeling so well. The atmosphere in the school is very good for studies. I am quite satisfied with my school.

556/5000

Bây giờ tôi rất hạnh phúc ở trường mới và thực sự tận hưởng cuộc sống ở ngôi trường nội trú này. Trường tôi có khuôn viên rất lý tưởng. Có sinh viên từ khắp Việt Nam và tôi đã làm quen được với vài người bạn. Chúng tôi có một bộ các thói quen để thực hiện theo. Chúng tôi cũng có giờ học và trò chơi thường xuyên trong trường. Một điều thú vị là chúng tôi được đưa đến thị trấn mỗi tuần một lần. Quản lí lý túc xá của chúng tôi rất nghiêm ngặt nhưng thân thiện. Anh ấy quan tâm đến tất cả chúng tôi và điều đó làm giảm cảm giác nhớ nhà của chúng tôi rất tốt. Không khí trong trường rất tốt cho việc học. Tôi khá hài lòng với trường của tôi.

Hello everyone!My name is My.I'm eleven years old.Now i would like to tell you about my school.The name of my school isLe Hong Phong Secondary school.It is in the centre of Quy Nhon city.The teachers are very nice and helpful.It has three buildings with about 30 classroom.I hope i can study this school in the future because it's one of the best schools.