giới thiệu về bản thân = tiếng anh không có câu hỏi

2 câu trả lời

My answer:

My name is Bich Quan. I'm nine years old. My birthday is on the twenty- ninth of June. I'm in class 4H and I am a student at Nguyen Nghiem Primary school. I'm tall and smart. I can swim, draw, ride a bike and play badminton. My hobby is drawing. I like apples and ice cream. My favorite subjects are Maths, Art and English. I'm so proud of me.

~ Học tốt và xin hay nhất :3 ~

My name is Mon This year, I am 11 years old. Currently, I am a 6th grader. My family consists of 5 people: father, mother, younger sister and younger brother. I love everyone in my family. My hobbies are learning English and reading books. The subject that I am best at is English. The worst subject is Literature. My dream is to become a teacher. The friend that I love the most is Chi. After each class, we often go out, study or read together. Not only do we have similar interests, but we also share the same dream. The two promised to achieve their dreams together.

Dịch

Tôi tên là Mon Năm nay, tôi 11 tuổi. Hiện tại, tôi đang là học sinh lớp 6. Gia đình của tôi có 5 người là bố, mẹ, em gái và em trai. Tôi rất yêu quý mọi người trong gia đình của mình. Sở thích của tôi là học Tiếng Anh và đọc sách. Môn học mà tôi giỏi nhất là môn Tiếng Anh. Còn môn học kém nhất là Ngữ văn. Ước mơ của tôi là trở thành một giáo viên. Người bạn mà tôi yêu mến nhất là Chi. Sau mỗi buổi học, chúng tôi thường cùng nhau đi chơi, học hay đọc sách. Chúng tôi không chỉ có sở thích giống nhau mà còn có chung ước mơ. Cả hai đã hứa sẽ cùng nhau đạt được ước mơ của mình.