viết giới thiệu bản thân bằng tiếng anh ( tên , tuổi , sở thích , bạn thân )

2 câu trả lời

XIN HAY NHẤT

Hello everyone, my name is ......., I'm ...... years old. I am in class ..... at ....... School. I like reading books. In my free time, I love watching TV. I enjoy watching cartoon. My favorite cartoon is Detective Conan. At school, I like Math best. My penfriend is ....

*Lưu ý: Các dấu ... tự điền 

TIẾNG ANH:

Hello everyone, my name is Chi. I'm 8 years old. I live in Bien Hoa city. There are four people in my family: my father, my mother, my sister and me. I like playing piano because I like music. My hobby is to draw a picture. I draw every day. I study at Le Van Tam primary school. I'm in class 3/3. At school, I have a lot of friends. My friend is pediatric. She studied in class with me. She likes to play video games. She plays it 5 times a week.

TIẾNG VIỆT:

Xin chào mọi người, tên của tôi là Chi. Tôi 8 tuổi. Tôi sống ở thành phố Biên Hòa. Có bốn người trong gia đình tôi: cha tôi, mẹ tôi, chị tôi và tôi. Tôi thích chơi piano vì tôi thích âm nhạc. Sở thích của tôi là vẽ một bức tranh. Tôi vẽ mỗi ngày. Tôi học ở trường tiểu học Lê Văn Tám. Tôi ở lớp 3/3. Ở trường, tôi có rất nhiều bạn. Bạn thân tôi là Nhi. Cô ấy học chung lớp với tôi. Cô ấy thích chơi trò chơi điện tử. Cô ấy chơi nó 5 lần một tuần.

______________________________

@Rơm 🐸✨

🔴 mấy cái này là ví dụ nha bạn